Pages

Status update

6.19
Happy birthday to my dear sister Angah @ FAFA (that is if she opens this blog.. kah2)
Starting today this blog is going to have a MASSIVE :) renovation. Huhu.. Pleae be patient ye! Any suggestion is welcome.
You know how to contact me.. XOXO.. polkapolka :)

Sunday 21 October 2012

Soal jawab Beutskin



Antara soalan yang kami terima dari customer, soalan ni yang paling kerap ditanya.

Berapa lama nak makan BE baru nampak kesan?

Based on pengalaman kami, (dan saya percaya ramai pun setuju) mana mana supplement sekiranya kita makan dan amalkan dengan konsisten, secara rule of thumb nya memerlukan at least 3 bulan baru nampak kesan yang memuaskan. (pendapat based on experience tau)

Dan.. secara rule of thumb nye juga..

Untuk mana mana supplement sekali pun, kita kena pastikan yang kita minum air kosong dengan secukupnya setiap hari (3 liter). Otherwise, the supplement doesn't work. Kenapa? Kerana supplement bertindak untuk menambahkan nutrien dlm badan kita dan membuang toksik dr badan melalui pembuangan air kencing dan liang kulit (peluh). So, kalau kita tak minum cukup air.. toksik pun tak dapat dibuangkan dengan sepenuhnya..

Ok, berbalik kepada soalan tadi.. berapa lama nak makan Beutskin Essence baru nampak kesan?

Tapi sebelum itu, you all kena faham dulu bagaimana Beutskin Essence (BE) berfungsi dalam beberapa tahap dalam lingkungan masa tertentu. Kita rawat dalaman dahulu ok?

**Penyerapan - 100% pati tumbuhan aktif yg diserap dengan pantas ke dalam sel-sel tubuh bagi mengaktifkan fungsi2 utama sel.

**Pemulihan - Pati tumbuhan aktif dlm BE bertindak terus pada nukleus sel untuk menghasilkan enzim2 autogenus bagi memulihkan kecergasan.

**Penjanaan semula - Pati tumbuhan aktif dalam BE membekalkan nutien2 yg mencukupi kepada sel dan membantu sel2 kulit kembali sihat.

**Pengkhususan - Pati tumbuhan aktif dalam BE mula mengenal pasti dan bertindak secara khusus pada sel2 yg rosak dalam tubuh dengan menambahkan kepekatan kolagen dan membaiki struktur serat2 elastik, membolehkan kekenyalan dan keanjalan kulit dipertingkatkan.

**Pembekalan semula - Pati tumbuhan dalam BE membekalkan semula tenaga dan tahap nutrien yg diperlukan oleh sel2 kulit.

**Kebolehpercayaan - BE mengandungi 100% pati tumbuhan aktif tanpa penggunaan sebarang hormon dan oleh itu, ia tidak akan menyebabkan alergi dan kebergantungan.

Jadi kesimpulannya, jika kesemua tahap ini sudah dicapai, kesihatan dalaman dipertingkatkan, struktur kulit akan dipulihkan (jerawat, parut, pori2 terbuka, jeragat, kekusaman hilang perlahan2), maka barulah terlahir kulit halus cerah berseri! Ini semua diperolehi dalam tempoh 3-6 bulan pengambilan secara konsisten..:)

Cik Heliza pun amalkan beutskin essense & sne capsule.. lawa kan?



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...