Pages

Status update

6.19
Happy birthday to my dear sister Angah @ FAFA (that is if she opens this blog.. kah2)
Starting today this blog is going to have a MASSIVE :) renovation. Huhu.. Pleae be patient ye! Any suggestion is welcome.
You know how to contact me.. XOXO.. polkapolka :)

Sunday 14 October 2012

Tips: Best time to makan Beutskin Essence

Salam,

Kesan kesan selepas pemakanan Beutskin Essence..
Bukan makan terus putih gebu macam adira taw tapi setiap hari ade perubahan. Maintain makan 3 bulan, dengan izin Allah.. mesti dapat hasil yang miracle. semua kandungan ialah natural herbs ya.. :) NO SIDE EFFECT !

So when is the best time to consume Beutskin Essence ni?
Ambil 2x sehari, 1 biji atau 2biji sebaik saja bangun dari tidur, diikuti dengan segelas air masak/suam, iaitu sekurang2nya setengah jam sebelum sarapan. Sekali lagi 2biji pada waktu malam, iaitu sebelum tidur (dengan jarak makan malam selewatnya 1-2 jam sebelum tidur, agar zat aktif produk dapat diserap sistem pencernaan tanpa gangguan dari makanan2 yang belum dihadam). Sila minum banyak air sepanjang hari untuk melancarkan pembuangan toksin dan membolehkan nutrien diserap secara optimum oleh sistem dalaman badan.
Boleh ke makan Beutskin masa period (datang haid)?
Boleh, kerana Beutskin akan  membantu mengurangkan senggugut, melaraskan kitaran hormon (bagi mereka yang hanya sesekali datang haid dalam beberapa bulan) juga melambatkan monopouse.
Kalau tengah pregnant?
Wanita yang sedang hamil atau pun sedan merancang untuk hamil, DILARANG mengambil produk ini kerana kandungannya yang boleh 'membersihkan rahim' dan mengecutkan saluran peranakan.

Kalau tengah berpantang (confinement) or breastfeeding/nursing anak?
Boleh, tapi pengambilan dalam kadar minima sahaja sudah mencukupi, iaitu 1 pagi dan 1 malam. Ia membantu mempercepatkan proses pemulihan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga. Walau bagaimana pun, pada tempoh ini, sebaiknya anda mengamalkan BE dengan kapsul SNE juga, yang memain peranan penting membantu merawat/memulihkan bahagian dalaman badan serta mengembalikan kesihatan selepas bersalin secara keseluruhan selain memberi manfaat yang lebih banyak dalam penyusuan kepada bayi.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...